www.panhuijsen.nl maakt gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken.

De historie van Panhuijsen

Oprichting en historische ontwikkeling

Deze rapportage is bedoeld om het ontstaan en de ontwikkeling van het bedrijf Panhuijsen Verpakking BV toe te lichten. Het bedrijf heeft zich vanaf de oprichting bezig gehouden met allerlei soorten verpakkingsmaterialen. Ook andere producten zijn kortere of langere tijd van belang geweest, maar het hoofdaccent heeft steeds gelegen bij de handel en verkoop van verpakkingsartikelen. De nadruk van deze rapportage ligt op de herkomst en oprichting van het familiebedrijf en de oudste ontwikkelingslijnen. Daarna volgt een kort overzicht van de ontwikkelingen tot heden. 

Team Panhuijsen

Onze professionals

Jop van Abeelen

Verkoopmedewerker

Evi van der Bijl

Verkoopmedewerker

Stefanie Arntz

Verkoopmedewerker

Briana Mansvelders

Verkoopmedewerker

Edwin Gijselhart

Inkoper

Petra Hermans

Inkoper

Jeroen Michiels

Afdeling kwaliteitszorg en ICT

Rianne van Eyndhoven-Bertens

Administratie

Robert Soyer

Logistiek medewerker

Thijs van Loon

Logistiek medewerker

Henk van den Heuvel

Logistiek medewerker

Showroom

Het assortiment van de Panhuijsen Groep omvat vele artikelen, hulpgereedschappen en machines, die voor de klant nog enige toelichting vereisen voor een optimaal gebruik.
Daarvoor heeft Panhuijsen een moderne showroom ingericht, waar de meeste machines demonstratie gereed staan opgesteld.

Vele van onze afnemers en potentiële klanten nodigen wij uit om in onze showroom de machines of apparaten te komen testen, eventueel met uw eigen producten of materialen. Uiteraard staat ons verkoopteam U van harte bij voor een goed en juist advies.

De showroom heeft daarnaast een functie als afhaalbalie, waar u de goederen direct kunt meenemen.

Kantoor

Binnen de Panhuijsen organisatie is ook de verkoop binnendienst van essentieel belang. Immers onze binnendienstmedewerkers hebben meestal het eerste contakt met de klant. Daarnaast zijn zij verantwoordelijk de klant het juiste advies te geven, de gevraagde offerte correct af te handelen en de order-entry te verzorgen.

Onze binnen- en buitendienst werken nauwgezet samen, om onze afnemers optimaal van dienst te kunnen zijn.